Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

måndag 2 februari 2009

Äntligen kort!!!

Nu ska ni äntligen få se min nya frisyr.
Modevisningen i lördags gick jätte bra och ni som inte var där...
Ni missade några fruktansvärt bra dansare! =)

"Shake your ponpon..."

Har ännu inte riktigt vant mig med lugg men jag börjar gilla den mer och mer för varje dag som går =)


















3 kommentarer:

Ida sa...

Luggen blev sjukt bra jenny! Du passar kanon i din nya frisyr :) Jag har även filmat litegrann när ni gick, dock med mobilen men det syns helt okej ändå..kan slänga in det på bloggen sen när jag har tid :) ja jag hoppas att vi ses snart..Bara Lex hittat ett nytt hem snart så vi kan börja "röra på oss" igen! Så får vi hitta på nåt, kanske en spelkväll :) hehe

Anonym sa...

Frisyren blev jättebra Jenny. Du passar i den. Hoppas du hade trevligt på modevisningen.

Shooo sa...

Så jävla fin tjejen:) Skit snyggt verkligen!:)