Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

tisdag 21 oktober 2008

Ojoj...

Nu har man varit hemma en hel dag. Snacka om att man känner sig öm...
Speciellt i nacken.
Kom hem igår (måndag) runt 10-tiden på morgonen.
Jag for en liten sväng förbi Ekim på morgonen o sa hej hej =)
Sen efter de så for jag hem o sov ett tag. Hade gärna sovit bort hela dagen men jag drog mig upp så jag skulle vara trött när det var dags för sängen igen.

Idag så låg jag väl i sängen till 11.50, hade glömt sätta larmet men de kändes ändå bra att få sova ut. Jag behövde de kan jag tala om =)
Nä nu ska jag sätta mig framför tv:n igen o kela lite med min hund.

Mors!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Men uppdatera kvinna!!! :)