Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

tisdag 14 oktober 2008

Är man EGO så är man...



Under begäran så ska jag nu, bara på måfå, lägga upp lite bilder på lilla mig.

Hoppas ni kommer gilla dom =)












































































Jag avslutar med min lilla älskling Oscar. Hoppas det duger nu med bilder. Har så många men alla år inte läggas ut eftersom.... ja är man modell så är man ^^ haha!

2 kommentarer:

Anonym sa...

fan va vacker du är gumman =) men det visste jag redan =) saknar dig. puss puss

Anonym sa...

Håller med PJ, du är fruktansvärt snygg puddingen! ;) Love you as a redhead!! Miss you. :*tt