Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

söndag 12 oktober 2008

Hällnäs

I helgen så har jag och PJ varit i Hällnäs i det gamla ödelagda sanatoriet och varit på en foto work shop med Umemodellen. Temat var skräck =D
Det va så himla roligt. Vi kom dig på fredagen runt... ja typ 21.30 kanske. Då va de snabb genomgång och sen vart det skattjakt. Min grupp fick springa i mörkret upp till den ytte pytte lilla krykan och där hittade vi en flaska moserande vin. MUMS!! =D Sen när alla tre grupper träffades igen så va de fest!! Sweet!!!!!

Sen va de lägg dags och upp igen på lördag kl: 9.00..... Jag va inte pigg *ler*
Vi åt frukost och sen vart det fotning hela dagen... Ohhh jag hade kunnat ta allas kläder!!!!
Men jag lyckades charma en tjej som tillverkar sina egna latex kläder, nästa år blir det modevisning för lilla Jenny ;D
Me so happy!!!!

Det var länge sedan jag kände mig så här lycklig. Men man kan ju inte alltid vara på topp.
Jag behöver så mycke omväxling och arbete för att känna mig glad. Är så himla understimulerad.....

Men men, nu ska jag hitta på nå tror jag. Ska nog snart till Ekim =)

*puss*


P.S.
Fick ett mess av lilla sötisen Melissa i helgen. Saknar att vara med henne.
Ska bli kul när hon kommer till Ske-å igen. Miss ypu Mellis ;D

1 kommentarer:

Anonym sa...

Me miss you too you partyanimal. ;) Lägg upp mer bilder så jag får stilla mitt ögon-porrsbegär!!