Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

tisdag 10 juni 2008

10 Tips på att gå ner i vikt...

Många tycker att jag är en konstig prick.
Jag har nämligen ett stort intresse för kost och hälsa men jag har svårt att leva efter det men jag ger mer än gärna ut tips om det är någon som undrar.
Jag brukar sitta i timmar framför datorn och läsa om kost och hälsa och jag blir alltid lika glad när jag gör de.
Idag så satt jag och läste och hittade en sida med några tips om hur man kan gå ner i vikt. Kände mig nästan tvungen att lägga upp det på bloggen =)





10 Tips på att gå ner i vikt...

1. Omringa dig alltid av små anorexia barn så du får dåligt samvete bara du tänker på mat.
2. Spendera alla dina pengar på kläder och skor så har du inte råd med mat.
3. Flytta ihop med en sumobrottare så finns det ingen mat över för dig.
4. Ha Victoria Beckham som förebild.
5. Sätt hänglås på kylen och göm nyckeln så bra att du glömmer bort vart du har lagt den.
6. Bli tillsammans med en fet pojkvän så blir du aldrig mer sugen på mat.
7. Kika på "Oversize me" varje kväll innan du går och lägger dig.
8. Utveckla tvångstankar om att någon nära dig kommer dö varje gång du äter något.
9. Tvätta dig aldrig under armarna, då behöver du bara lukta på den underbara svettdoften så spyr du upp den senaste måltiden.
10. Sök till "Robinson".



Enjoy =)

0 kommentarer: