Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

måndag 16 juni 2008

Konst eller bara nasty...?

















Snacka om skit väder idag...
I morse då jag va uppe så sken solen men de va kvavt så man anade regn.
Jepp, helt riktigt. Regnet kom o sen kom även åskan...
Men vad ska man göra...
Man kan ju bara gå och önska efter bra väder. Jag vill att det ska bli minst 25+ så man kan blåsa upp sin gummibåt och dra på sig nå sköna bad kläder och bara glida längst älven i timmar.
Ohhh nice =)

Har mycke tankar i huvudet som vanligt.
Om jag hade gjort andra val i mitt liv, hur hade allt sett ut då?
Man kanske skulle ha handlat annorlunda om man hade vetat vad som väntade.
Ja jag kan hålla på så här hela dagen om jag vill men jag orkar inte HAHA


Idag har jag börjat min dag men en morgon promenad som snabbt vart avbruten med ett samtal från AMS. "Jenny... vart är du?"
Och DÅ visste jag att jag helt glömt bort att jag hade ett möte...
SHIT!! Ja de va ju bara att vända på klacken, knäppa lös hunden och springa hem till lägenheten. Lilla Oscar men sina glasspinnar till ben sprang som han aldig sprungit förut.
När jag kom hem så vart det en raggar dusch... inte trevligt jag vet, men jag va stressad HAHA
Sen snabbt på med nå smink, bytte kläder och sen fick jag springa in till stan eftersom bussarna går så jävla idiotiskt här i ske-å.
Jag kom till AMS med 2 min till godo...
Snacka om att man va gode svettig när man kom fram.
Men så kan de gå när man inte har huvudet med sig när man stiger up.
Jag skyller på att jag sovit dåligt och att jag har en massa andra saker som tar upp största delen av mina tankar...

Jaja, annars så är allt ganska lugnt i mitt liv.
Sitter och drömmer om att jag snart ska få tatuera mig.
Vill så gärna få de gjort...
Men min tatuerare är en upptagen man... eller ja, han väljer vilka han vill tatuera. I alla fall när det kommer till tjejer.
Är kanske inte den som han prioriterar så högt HAHA
Men men, vi ser ju om de händer snart. I så fall lär jag ju skriva om de.
Nu ska jag vattna mina halv döah blommor o sen ska jag dammsuga...

Hade!

0 kommentarer: