Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

torsdag 8 oktober 2009

Så söt jag är idag ^^


Idag har jag varit så söt.
Ska fotas imorgon och temat är Hotrods och Pinup.
Så jag har spenderat gårdagen och idag på att lära mig att sätta upp pin curls, kollat upp sminkning och rensat garderoben på kläder som håller temat.
Synd att man är fattig och inte har råd att köpa mer fint.
Lyckas bra på en sida med pin curls... på andra sidan vart det en vit ros (syns dåligt på bilderna)
Va ju tvungen att lägga upp två bilder så ni kan se hur söt jag varit idag ^^
Känner mig så feminin *haha* Inte så ofta det händer =)

2 kommentarer:

Anolyon sa...

Naaw.. Vad sött, lilla söta Jenny.. :P

Anonym sa...

så sött!:):)

//Frida ( www.shooooo.blogg.se )