Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

torsdag 1 oktober 2009

Ahhh... du ljuva morgon

Gud så underbart det är att få stiga upp 03.30 på morgonen och känna hur kylan har trängt sig in i lägenheten.
Har ingen bil eller cykel till jobbet idag så jag måste illa tvungen GÅ till jobbet.
Man kan knappt tro att de ska ta 1h att bara gå dit... men de gör de!
De är så underbart med nästan -3C också... Kommer se ut som en eskimå när jag klätt mig klart.

Jenny inte gilla kyla....!

Men men, nu ska jag klä mig så jag kommer mig iväg någon gång.

Bara en sidonot... min lillebror for tillbaka till södra Sverige igår kväll efter att ha bott i min o PJ´s lägenhet i 1 månad. Om jag ska vara ärlig så känns det lite tomt...
Jag gillar att umgås med min lillebror. Vi förstår som varann och vi kan som prata om det mesta.
Hoppas att han kommer upp snart igen. =)

Hoj!!!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

nej men fy fan va tidigt!:) hahahh jag skulle nog inte få mig upp den tiden!;)

//Frida ( www.shooooo.blogg.se )