Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

torsdag 15 oktober 2009

Börja tagga

Igår var jag och träffade fotografen som fotade mig förra veckan.
Satt och kollade in bilderna som togs och det fanns mycke fint =)
Fick med mig en skiva hem med bilderna, är hur taggad som helst för denna kalender!
Får se om man blir lokal kändis ;D haha
Det ligger uppe några bilder på FaceBook som fotografen lagt till. Jag kommer personligen inte lägga upp några bilder eftersom det kanske ska bli en kalender och jag vet inte 100% vilka bilder det blir.
Vi ska trycka en "visa upp" kalender innan The Real Deal gäller.
Då kommer det bli mer kort. Nya kort =D

Annars så är mitt liv ganska lugnt.
Försöker fortfarande att ragga kunder som är sugna på att förlänga sitt hår.
Skulle vara så kul att få komma igång så man inte hinner glömma allt.
Har kanske en tjej som jag ska träna på imorgon.
Men först till kvar får ju håret isatt gratis men hon får stå för håret själv.
Men men, nu ska jag hitta på något innan jag ska dra.

1 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas du får många kunder:)

//Frida ( www.shooooo.blogg.se )