Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

fredag 16 oktober 2009

men...

Oj så jobbig morgon detta vart.
Jag va så duktig och steg upp 04.30 som jag alltid gör när jag ska till min praktik.
Men typ 05.05 så fick jag ett sms av kvinnan som går med mig på praktiken.
Hon är hemma och är sjuk.Det betyder alltså att jag steg upp i onödan...
För jag får inte gå ensam utan henne på jobbet och dom kommer att skicka ut två nya stjärnor till jobbet vid 8.30 typ. Jag blir alltså överflödig...
Så jag fick en ledig dag men de känns så otroligt jobbigt för nu är klockan 05.22 och jag är jätte pigg =P

Men så kan det vara ibland.

1 kommentarer:

Anonym sa...

nej men va surt!:( men du får ju njuta av heeela dagen!:) hahah

//Frida ( www.shooooo.blogg.se )