Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

måndag 25 maj 2009

Bara lite kort...

Lite kort om helgen...
Va och hälsade på mina föräldrar i fredags för att hjälpa till lite.
Mamma satt barn vakt till Casper eftersom Lena just fått lilla Laban och fortfarande va kvar i stan.
Men på lördagen så fick hon tillbaka honom =)
Sen senare på kvällen så for jag och PJ till Lena och Mjukis och grillade och drack lite öl.
Min storebror va också där och även Nils och Frida. Dom va de länge sedan man träffade =)
Jag hade super trevligt!

Sen drog vi även ut på krogen där vi sprang på Gert och Robert. Dom ska ju gå genom hela Sverige så dom hade stannat av i stan. Jag har, efter lördagen, fått en helt annan syn på dom två...
Snacka om att vara "gubbsjuka"... ojoj.
Gert passade på att ta mig på röven innan jag drog där ifrån... vart så himla "paff" att jag inte fick fram några ord. Jag tog min jacka och gick. Fy f*n säger jag bara....

Men men, bortsett från de så har jag haft super kul i helgen. Hoppas denna helg kommer bli lika rolig =)

kram

2 kommentarer:

Ida sa...

Var en upprörd tjej på krogen som gert stängt in på sitt hotellrum och äcklat sig mot. fyfan!

Lovise sa...

Är det något man förväntar sig från Gert Fylking så är det väl att han ska tafsa upp en ung, snygg tjej? Fast man önskar ju att man fått fel uppfattning om honom, men tydligen är han en snuskgubbe ändå! Är Robert det också??