Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

torsdag 14 maj 2009

I feel...?

När ska man bli van att stiga upp tidigt?
Jag känner mig helt tömd på krafter och mening.
Vet att de bara är just nu och för att jag inte är van att stiga upp på grund av att man varit arbetslös så länge... men 6.30? kom igen! Jag hade gärna jobbat natt ^^

I helgen så blir det hem till föräldrarna. Gud så skönt de ska bli =)
Va hem en sväng i tisdags och de va inte helt fel. Saknar min familj lite...
De är så långt mellan gångerna man ses.
Får ändra på de =)
Nä nu ska jag börja klä på mig och börja ladda för jobbet. Har fortfarande svårt att äta på morgonen men man får lov att tvinga i sig något för annars så är man nära att dö när klockan slår 9.00 och man ska fika... testade en morgon och de va nog enda gången de hände också *ler*

0 kommentarer: