Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

torsdag 20 november 2008

Vad att göra?

Nu har jag just avslutat mitt samtal med Melissa. Det är lika roligt att prata med henne varje gång =) Blir alltid lika glad. Hon har funderingar på att dra till Norge o jobba ett tag, men hon är som jag. Hon vill inte vara där för länge, kanske bara 2-4 månader. De tycker jag inte låter helt fel.
Så jag kanske hakar på för att tjäna ihop pengar till en utbildning osv...

Hon ska även komma hem om 4 veckor så då ska vi leka *ler*
Då kommer det bli krogen, fika och en massa prat om gamla minnen ^^
Kommer bli skit kul *längtar* Va så länge sen nu jag träffade henne... är som drygt att masa sig till Eskilstuna bara för att hitta på nå *haha*

Har så mycke som jag skulle vilja göra med de är svårt när man inte har pengar...
Får se hur de löser sig. Norge är ju som en bra lösning =)

Nä nu ska jag vänta på att PJ ska komma hem så jag kan börja med mat snart... Är f*n hungrig *kurr kurr i magen*

2 kommentarer:

Anolyon sa...

Men även om du inte har 7st du kan utmana så kan du väl göra utmaningen för skojs skull?;)

Anonym sa...

Underbart att prata med dig också gumman!! Norge blir asbra. Åka och tjäna storkovan och genomföra alla drömmar. Hetaste brudarna i sverge -to be. (du vet vad jag menar) ;) Ringer dig sen! Miss you!