Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

fredag 21 november 2008

Im loosing myself...

Ja vad ska man göra? Tittade ut genom fönstret imorse och såg att det tok snöade... Känns skönt för nu blir det ljusare ute men samtidigt känns det halv tungt... Gillar inte vintern helt.

Känner mig verkligen inte på topp idag, har varit förbi och grejat i min lägenhet och jag måste erkänna att det känns ganska jobbigt.
Är nog för att jag är rädd... Rädd för att det kommer bli precis som förr.
Sen så har jag och PJ länge pratat om en sak som jag fick svar på idag... det vart ett nej...
Jag har hela tiden förstått att det skulle bli ett nej... Men innerst inne så har jag självklart hela tiden hoppats på ett ja... Men de går väl över.

Sen så tog jag även beslutet idag att sälja min älskade soffa som jag så mycke håller kär...
Men jag behöver pengarna... Allt detta suger så himla hårt!

jag borde vara glad för jag köpte GH-Aerosmith igår... Kanske inte dom bästa låtarna men de är dock GH. Men icke... Allt känns bara så överväldigande just nu.



Idag hade jag verkligen behövt en kompis att få prata med...

1 kommentarer:

Anolyon sa...

Haha, Du fick ju en kompis idag att prata med...:P Tänk så bra det blev..:)