Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

torsdag 27 november 2008

Så är det bara...


Idag ska jag och PJ ner på stan och inhandla diverse saker till lägenheten.
Det är renovering på gång. Borde känna mig gladare...men de gör jag inte.

Har svårt att sova (som vanligt) och alla tankar i mitt huvud håller på att göra mig tokig!
Jag vill prata med ER men jag vet att jag kommer bli tokig!!
Kommer vilja skälla ut er och berätta för er hur illa jag tycker ni behandlar mig och hur ni får mig att må!! Jag har så mycke att "tacka" er för... -ironisk-

Sakta men säkert så lämnar jag er bakom mig. Minnen kommer alltid att finnas av er men i längden... så kommer jag att må SÅ mycke bättre.
Trodde att ni var bättre människor än så.




Annars så är det som lugnt i mitt liv. Ska på SPA med min mamma i helgen.
Ska bli trevligt... Fast det hade känts mycke bättre om det inte va så att jag hatar min kropp.
Är bara i de stadiet just nu. Ibland så bryr jag mig inte om hur jag ser ut men just nu så känner jag mig som en flodhäst! Fast jag vet att jag inte är de.... jaja, de där är vad jag skulle kalla för onödig information...

Nu ska jag dra. Hoppas ni kommer ha en bättre dag än vad jag kommer ha.
Jag avundas dom som inte blöder inifrån...

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vet du Gumman...du är så omtyckt och älskad...iallafall av mig. Börja gilla dig själv för du duger precis som DEN du är. Annars had ejga inte tyckt om dig så mycket!

// Linniz