Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

måndag 18 augusti 2008

regnar ner på mig...

Nu ska jag berätta för er varför jag var så glad i mitt förra inlägg. Vi hade planerat en möhippa för vårna lilla brud, Linniz. Om jag har förstått allt rätt så vart hon väldigt glad =)
Hade hela dagen planerad. Började med kidnappning, sen blev de sång, dans, uppdrag på stan, fotning och dildo party! Hade riktigt roligt hela dagen. Har tyvärr inga bilder jag kan lägga upp eftersom bilderna ligger på syrrans kamera.....
Men jag ska fixa dom snart =)

Annars då?... Jo jag var ut på krogen i lördags med Linniz och Vickan. Hade riktigt roligt!! De va länge sen jag hade så kul =)
Tack tjejer! ;D
Medans jag va ute och roade mig så var PJsvensexa och lyckades falla och göra sig illa, bli alldeles FÖR full och sen slarva bort mobilen. Jag må ha mobbat han lite men jag tyckte riktigt synd om han... Jag skulle avlida utan min mobil! Det skulle vara som att förlora ett ben eller nå....
Haha, dagens samhälle....vart har den fört oss ^^

Utanför regnar det och åskar/blixtrar... Jag sitter inne och poppar musik på hyfsad hög volym... Känner inget sug att gå ut. Linniz messade mig imorse och ville att jag skulle komma på stan. Men jag känner inte något behov att förflytta mig ut i detta väder. Vill bara sitta inne och bara vara.... Sen så hörde även Ekim av sig och ville ha mig på stan med. Men jag sa samma sak, "Jag orkar inte..."

Inte idag... Det är inte rätt dag för mig att blanda mig med för mycke folk. Hade ingen bra natt. Knappt sovit... Ja, samma gamla uttjatade känslor som förr... Kan inte rå för att jag blir nere. Det bara blir så, men jag rider alltid ut stormen och sen så får det vara. Bit ihop och gå vidare...

Äh! men nu skiter vi i de =P Fick en sviiin snygg Guitar Hero keps av Linniz igår så nu måste jag träna lite framför tv:n så jag kan bära min fina keps med stolthet ;) haha!

Puss och kram!

0 kommentarer: