Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

måndag 11 augusti 2008

Nu j*vlar!

Nu är det inte många dagar kvar tills det smäller!! Det ska bli sååå kul!!
Längtar =D

Har planerat och snart blir det att fullfölja detta. Jag ska inte säga vad det gäller för än allt är gjort.


Annars så är allt ganska lungt. Min bror är hemma från Göteborg...Nu pratar jag om min storebror =P
Har ju en lille bror i Göteborg med...
Men min stora bror är hemma och det blir väl att hälsa på mamma och pappa i helgen och säga hej till honom. De va ett tag sedan man träffade han.
Vad mer...?...
Jo jag ska ha en liten tjej kväll med Carin imorgon. Vi ska fixa håret och sminka oss lite... Hade tänkt umgår förra veckan med de blev inte av. Så vi tar det imorgon istället =)
Träffar Carin för lite nu för tiden. Hon flyttade ju ifrån stan och det är sällan man tar sig tid med henne. Måste ändra på de...

Nä nu ska jag gå och stjäla en bacon bit av PJ och kolla lite på Två och en halv män.

Puss och Hej på er alla och jag ska skriva ett nytt blogg inlägg snart. Så ni vet vad det är som jag ser så mycke fram emot till ;D

0 kommentarer: