Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

tisdag 18 mars 2008

Today...


Ja idag... vad ska jag säga.
Händer inte så mycke när man är arbetslös.
Vaknade ganska tidigt idag så jag tog och gjorde i ordning min fina frilla.
Det var ett tag sedan nu man hade "tuppkam".... Men jag gillar den =)

Var ju på den dära uttagningen för hårmodell går och nu är det bara att vänta o se om dom hör av sig. De skulle vara ganska kul om man fick bli modell för Clive Russel.

Sen så har jag ju varit förbi arbetsförmedlingen idag... kul.... NO!
Vi satt i grupper på 6-7st. Tror ni att de va nån annan förutom Jag som pratade??
NO! Fan vad less jag är som alltid måste dra igång dom på ams...

Sen så fick jag rädda Carin idag. Men de är en historia för sig HAHA! =D
De va f*n inte hennes dag idag =P
Ni kan ju läsa vad som hände på hennes blogg: cia86.blogspot.com


Nä nu ska jag ner till tvättstugan o slänga min tvätt i torktumlaren.....
Ska bli skönt med ett par nya, rena strumpor HAHA!
Har inte ett enda rent par just nu så jag kände paniken imorse.

Ciao!!!

1 kommentarer:

Anolyon sa...

Tack så mycket för räddningen:P