Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

tisdag 25 mars 2008

Det börjar närma sig...

Farsan va just här och hämtade upp min lilla vovve Oscar.
Saknar honom så fort han lämnar mig. Men han ska få vara i Brännäs hos mina föräldrar, där hanfår springa lös på gården. Tror inte han kommer må dåligt att vara där över helgen =P


Har färgat håret lite mer rött idag, men har inte hunnit fixa till de. Får fixa det imorgon och kanske lägga upp en liten bild eller nått =)


Nu är det snart dags för Göteborg.
Tatuerings mässan kryper allt närmre.
Ska bli riktigt kul att få gå runt och kolla in alla snygga gaddningar. Och att få sitta och snacka skit med Melissa. =)




Haha jag hade den skummaste drömmen inatt. Drömde om en vän. Han hade på sig en lädermask över aniktet och sen var det sytt med rött läder runt munnen där det var som en liten öppning för munnen. Kinky jag vet ;D
Själva masken va formad som en struthätta (för er som vet hur en sån ser ut).
Vaknade som ett frågetecken i morse efter det där HAHA!
Men jag kände mig lite sugen... *ler* =)

Nä, nu ska jag nog kanske ta och göra nå nytta. Får se vad jag ska hitta på...

1 kommentarer:

Anolyon sa...

Hej hej.. Haha kinky du kan vara ibland..;) Men jag tycker då iaf om dej ändå;P