Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

torsdag 27 mars 2008

E-tuna här kommer jag!

Nu är klockan 07.07. Sitter och väntar på att Krille ska höra av sig så jag kan gå ner.
Ska dra iväg till E-tuna idag och imorgon blir det Gbg, tatueringsmässan!!

Nu fick jag ett mess av Krille att han är klar och det blir väl att börja ta på sig ytterkläderna.
Hoppas det är fint väder i E-tuna. Annars så håller jag Melissa ansvarig hehe!

Nu är klockan 07.09 och jag sitter och äter min frukost.... en tomat =P
Ganska gott faktiskt men kanske inte en ideal frukost HAHA
Kommer bli drygt att sitta i en bil hela dagen men när jag kommer fram kommer jag känna att de va värt de =)
Man träffar ju inte Mellis allt för ofta sen hon flyttade...
Men jag kommer tycka det är lite trist, har som varit hemma hos föräldrarna varje helg i typ 2 månader.
Kommer kännas konstigt att inte fara hem till dom.
Sen kommer det kännas lite trist att inte ha med sig lilla vovven Oscar. Min lilla ögonsten.
Värderar han så otroligt högt, min lilla bebis =D

Men kommer bli skönt att slippa Ske-å för en helg. Är som less denna stad. Vill så gärna flytta fast ändå inte. Familjen kommer för långt bort och mina nära och kära vänner (dom få jag har) kommer också att vara oändligt långt bort. Inge kul men vad ska man göra?
Måste ju ha ett jobb och i ske-å finns det typ inga. Om man inte vill jobba inom vården...
Och de vill inte jag. Är less de...

Nä nu ska jag klä på mig och kanske tömma blåsan en sista gång.
Vi ses snart Mellis!
Och kram på dig Carin. Får hitta på nått när jag kommer tillbaka.
Och mys på dig PJ, längtar till bion =)

Bye bye!!

1 kommentarer:

Anolyon sa...

Ja, jag tycker att vi ska hitta på en massa skoj när du kommer hem.. Hoppas det blir bra;)