Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

lördag 22 mars 2008

Helg i skogen

Denna helg har man tagit de lugnt i skogen hos föräldrarna.
Har hjälp syrran och hennes kille med att renovera deras hus. Som ligger ungefär 20 meter från föräldrarnas hus HAHA.
Snacka om att sy tillbaka navelsträngen =P

Annars har man som bara tagit de lugnt, har legat i magsjuka och migrän.
Men börjar krya till mig.

Det är som trevligt att få fly verkligheten över helgerna.
Mina dagar känns ganska meningslösa ibland. Inge kul att vara arbetslös...
Vännerna kommer och går för tillfället.
Man har som börjat märka vilka som kan tänkas stå vid min sida då stunderna är som mörkast...

Sen så sitter man och tok längtar till nästa helg.
Ska dra till Göteborg och gå på tatuerings mässa med Melissa.
De ska bli så j*vla kul =D
Hon är en hel tokig tjej som inte är rädd för att säga vad hon tycker!
Det gillas fårn mitt håll. Är så himla less på att "vännerna" bara ljuger en upp i ansiktet...
Men i alla fall. Jag ska få sova över hos henne och jag ser verkligen fram emot de. Kommer bli Kick Ass!!! =D

Ciao Bella!

0 kommentarer: