Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

onsdag 25 november 2009

Borde skriva något

Ja vad ska jag skriva...?
Kan börja med att skriva att jag va till Umeå i helgen och såg Magnus Betnér.
Det va riktigt roligt faktiskt =) Tydligen helt nytt material.
Så om ni får en chans att se han...gör de.

Annars då...
Jo igår så började jag på min nya praktik.
Känns så himla onödigt... allt som detta kan ge mig är ett vick-jobb.
Hade ju hellre gjort praktik någonstans där jag kanske hade haft en chans till fast anställning, eller i alla fall lång vick.
Inta bara någon helg här o där... Visst jobb är jobb.
Nog hade jag varit nöjd med ett helg jobb men det är ju ett tag bort eftersom jag gör praktik nu.

surt....

Annars så känner jag mest lugnet.
Ska träna Barbell ikväll med min lillebror och mest troligen Ida =)
Det är riktigt roligt.

Nä nu ska jag göra mig i ordning till praktiken.
Det som är bra med min praktik är att jag har ett rörligt schema.
Igår började jag 08.00, idag börjar jag 11.30 ^^

nice

0 kommentarer: