Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

lördag 28 november 2009

Bakat




Idag
har jag känt mig lite duktig.
Jag har städat och fixat med tvätten och sen har jag även hunnit med att baka Lussekatter.
Jag är inte den som brukar vilja baka men jag älskar lussekatter så jag ville gärna testa.
Dom kanske inte ser ut som dom man köper i affären eller som dom min mormor brukar baka.
Men dom vart ändå goda =)
Ska bli så kul att få bjuda PJ på en liten katt och se vad han tycker om dom.

Nu ska jag packa undan dom i en påse så jag kan frysa in dom senare.

3 kommentarer:

Lena sa...

men jenny...du kan ju om du vill :) Blev väldigt paff när jag läse...BAKA...nu har Jenny ramlat och slagit sig hårt någonstanns...haha...nä det är bara att fortsätta :)

Lars sa...

dom ser goda ut kan jag komma och äta några hos dig??

Anonym sa...

så duktig du är!:) jag tänkte testa de där med att baka nu ikväll!:)

//FRida ( www.shooooo.blogg.se )