Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

måndag 29 september 2008

Långsam jag vet...


Ja men i alla fall... Jag skulle ju lägga upp en bild efter Linniz o Simons bröllop, tänkte att jag skulle göra de nu.
Deras bröllop var jätte vackert. Hade jätte trevligt =)
Och jag säger Grattis till er ännu en gång ;D

Det var så vackert när dom blåste såp-bubblor efter vigseln då dom kom ut *ler*
Som i en dröm hihi










Vad ska jag mer säga... Idag va första dagen jag va på "inspirations vecka" på START på a-torp. Man får lära sig vad man ska tänka på och hur man ska gå tillväga när man ska starta eget företag. Jag ska kanske ta över vårat "familje företag" med min store bror men jag vet inte säkert ännu... Visst skulle det vara kul att hjälpa till i företaget men jag vet inte om de är de jag vill jobba med resten av mitt liv. Jag skulle ju hellre vilja starta en egen make up butik eller nå liknande... kanske en "rocker/goth" inspirerad smink/klädbutik... men men de är ju bara en tanke. Ska kanske skaffa mig en make up utbildning först *smile*
Men de ska jag se om jag kan lösa... hur nu de ska gå till =S

Men men... nu ska jag förtsätta med lite efterforskning som jag ska redovisa på START imorgon... Ce ya peps!

0 kommentarer: