Den här bloggens räknare startades den 6 Maj 2009, sedan dess har - - st besökt stället, varav - - st den här månaden. - - st har varit här sedan i måndags och - - st idag, varav - - st är här nu...

onsdag 1 september 2010

Oj så länge

Hallå lilla blogg.
Nu va det VÄLDIGT länge sedan jag skrev något.
För er som missat lite så kan jag bara tala om att jag och PJ har skaffat radhus uppe på Morö Backe =)
Det börjar sakta men säkert likna ett hem.
Vi flyttade från en 2a till en 5a så vi har väldigt många rum att fylla ut helt plötsligt.
Men ack så fin det är =)
Jag har äntligen fått mig en liten trädgård! Som jag har längtat!

I framtiden ska vi väl ha en inflyttnings fest men den är några veckor bort.
Vi trodde vi skulle hinna klart till slutet av augusti, men de ser vi ju på dagen datum att så vart det inte ^^ haha!
Vi ska dra på IKEA nu på fredag så vi kan få lite möbler att fylla ut rummen men.
Sen ska vi bara ta oss i kragen och fixa tapeter.

Får se om jag slänger upp bilden på radhuset när vi fått lite rum klara =)

Nu är ni lite uppdaterade över mitt läge.
Ha det bäst!

1 kommentarer:

na na na sa...

saknar dig